“Geen werkdag is hetzelfde bij Vakgarage De Jonge”

29 september 2020

Automonteurs Arie Jansen en Bas Verbrugge

Waar krijg je als autotechnicus zo’n grote diversiteit aan werkzaamheden als in een wat kleiner allround autobedrijf? De variatie in het werk en de ruimte die Arie Jansen en Bas Verbrugge van hun werkgever Niels de Jonge krijgen om hun werk zorgvuldig en naar eigen inzicht te doen, spreekt beide monteurs bijzonder aan. Ook de zakelijke en particuliere klanten voelen zich er prettig bij, ervaren de twee techneuten.

Bas Verbrugge

Arie Jansen

Bijblijven in het vak

“Dat kleinschalige en gemoedelijke, met veel persoonlijke aandacht voor de klant is al 100 jaar de basis onder het succes van Vakgarage De Jonge. Ik ben dan ook best een beetje trots dat ik al ruim 30 jaar lang deel uit mag maken van dit mooie familiebedrijf”, stelt Arie. Zijn collega Bas werkt sinds 2016 bij het bedrijf van Niels en Sandra de Jonge en ook hij voelt zich er prima thuis. “Doordat wij zijn aangesloten bij Vakgarage draaien wij ook mee in hun trainingsprogramma. Zo blijven wij op het gebied van vaktechnische kennis altijd up-to-date. Dat is ook nodig, want de ontwikkelingen binnen de moderne autotechniek zijn bijna niet bij te houden”, vertelt Bas. De opkomst van volledig elektrisch aangedreven auto’s volgen de twee ervaren technici uiteraard op de voet. Ook op die ontwikkeling worden Bas en Arie vanuit Vakgarage optimaal voorbereid.

Klantbelang staat voorop

Door de persoonlijke contacten met de klanten hebben Arie en Bas veel betrokkenheid bij hun persoonlijke wensen en individuele belangen. “Dat varieert van particuliere klanten met een kleinere auto die heel weinig rijden tot klanten met grotere auto’s die zowel privé als zakelijk intensief rijden. De een kan de auto iets makkelijker missen dan de ander en sommigen kunnen eenvoudigweg ook iets meer besteden voor de aanschaf en het onderhoud van hun auto dan anderen. Ook over al dit soort persoonlijke dingen wordt bij Vakgarage De Jonge heel goed meegedacht. Wij werken transparant en geven vooraf al duidelijk aan wat er aan de hand is en wat dat gaat kosten. Als wij een voordeligere oplossing zien dan bieden wij ook die optie aan. Als je zo met elkaar omgaat ontstaat er vanzelf een langdurige relatie met tevreden klanten”, weet Arie uit eigen ervaring.