Michel van As is een trouwe en tevreden klant

30 oktober 2020

Hij rijdt voor zijn werk als vertegenwoordiger bij een fabrikant in haarcosmeticaproducten in een Renault Megane Estate diesel en privé in een Peugeot 108. “De auto van de zaak is van een leasemaatschappij, maar gelukkig kan ik ook die gewoon bij Vakgarage De Jonge laten onderhouden. Daar kocht ik jaren terug mijn allereerste auto en ik ben nog steeds heel tevreden over hun service”, vertelt Michel van As uit Tholen.

Klant is geen nummer

De persoonlijke aanpak en het oplossingsgericht meedenken noemt Michel als sterke punten van het autobedrijf waar hij al zoveel jaren een trouwe en tevreden klant is. “Zo kan ik bijvoorbeeld altijd gebruikmaken van vervangend vervoer als mijn auto onderhoud nodig heeft. Lukt het mij niet om de auto overdag om te ruilen, geen probleem. Dan wordt ook daar weer een oplossing voor gevonden. Voor een klein mankementje kun je er zonder afspraak even langsrijden. Bij Vakgarage De Jonge voel je je als klant echt gewaardeerd. Dat is iets wat mij persoonlijk aanspreekt’, aldus Michel.